Link / 링크 (2011)
![[Resim: photo181472.jpg]](http://img706.imageshack.us/img706/2520/photo181472.jpg)
Yönetmen: Woody Han (한승환)
Senaryo: Song Ee-yeol (송의열), Woody Han (한승환)
Güney Kore'de Çıkış Tarihi: 2011/07/28
Süre: 102 dk.
Konu:
Kız kardeşini kazada kaybettikten sonra, Seong-woo'nun akademisinde eğitim vermeye başlayana kadar amaçsızca dolaşan Jae-hyeon, burada ilgi çekici Soo-jeong'la tanışır. İkisi yakınlaşır ve Soo-jeong ona insanların zihnini okuyabilme yeteneğini gösterir. Jae-hyeon ona ve özel yeteneğine hayran kalır. Ancak kız ona olan duygularını göz ardı etmeyi işkence gibi görmektedir.
Çeviri: ŞuleYıldız
Oyuncular
Ryoo Deok-hwan (류덕환)
Kwak Ji-min (곽지민)
Kim Yeong-jae (김영재)
Jeong Chan (정찬)
Lee Ji-hyeon (이지현)
Jo Seok-hyeon (조석현)
English
Director: Woody Han (한승환)
Screenplay: Song Ee-yeol (송의열), Woody Han (한승환)
Release date in South Korea: 2011/07/28
Runtime: 102 min
Synopsis:
After losing his sister in an accident Jae-hyeon wandered aimlessly without the will to live until he started teaching in Seong-woo’s academy where he meets the attractive Soo-jeong. The two get closer and Soo-jeong shows him her ability to read the images in people’s mind. Jae-hyeon falls deeper for her and her special ability. However, she seems to be tormented for not being able to ignore her feelings for him.
Cast
Ryoo Deok-hwan (류덕환)
Kwak Ji-min (곽지민)
Kim Yeong-jae (김영재)
Jeong Chan (정찬)
Lee Ji-hyeon (이지현)
Jo Seok-hyeon (조석현)
Source/Kaynak
![[Resim: photo181472.jpg]](http://img706.imageshack.us/img706/2520/photo181472.jpg)
Yönetmen: Woody Han (한승환)
Senaryo: Song Ee-yeol (송의열), Woody Han (한승환)
Güney Kore'de Çıkış Tarihi: 2011/07/28
Süre: 102 dk.
Konu:
Kız kardeşini kazada kaybettikten sonra, Seong-woo'nun akademisinde eğitim vermeye başlayana kadar amaçsızca dolaşan Jae-hyeon, burada ilgi çekici Soo-jeong'la tanışır. İkisi yakınlaşır ve Soo-jeong ona insanların zihnini okuyabilme yeteneğini gösterir. Jae-hyeon ona ve özel yeteneğine hayran kalır. Ancak kız ona olan duygularını göz ardı etmeyi işkence gibi görmektedir.
Çeviri: ŞuleYıldız
Oyuncular
Ryoo Deok-hwan (류덕환)
Kwak Ji-min (곽지민)
Kim Yeong-jae (김영재)
Jeong Chan (정찬)
Lee Ji-hyeon (이지현)
Jo Seok-hyeon (조석현)
English
Director: Woody Han (한승환)
Screenplay: Song Ee-yeol (송의열), Woody Han (한승환)
Release date in South Korea: 2011/07/28
Runtime: 102 min
Synopsis:
After losing his sister in an accident Jae-hyeon wandered aimlessly without the will to live until he started teaching in Seong-woo’s academy where he meets the attractive Soo-jeong. The two get closer and Soo-jeong shows him her ability to read the images in people’s mind. Jae-hyeon falls deeper for her and her special ability. However, she seems to be tormented for not being able to ignore her feelings for him.
Cast
Ryoo Deok-hwan (류덕환)
Kwak Ji-min (곽지민)
Kim Yeong-jae (김영재)
Jeong Chan (정찬)
Lee Ji-hyeon (이지현)
Jo Seok-hyeon (조석현)
Source/Kaynak