11-02-2011, Saat: 1:00
(Son Düzenleme: 27-02-2015, Saat: 17:49, Düzenleyen: Korea Star.)
Don't Click / 미확인동영상 / 2012
![[Resim: 418pxdontclick01.jpg]](http://img525.imageshack.us/img525/5918/418pxdontclick01.jpg)
Yönetmen: Kim Tae-Kyeong, Hong Geon-gook
Senarist: Kim Tae-Kyeong
Yayın Tarihi: 31 Mayıs 2012
Süre: 93 Dak.
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
Özet:
"Yasak video" denen bir video internette ilgi çekmeye başlar. Jung-Mi, kız kardeşinin, sanal suçlarla ilgilenen özel bir soruşturma takımında çalışan, erkek arkadaşı Joon-Hyuk'tan videoyu indirmesini ister. Videoyu izledikten sonra Jung-Mi'ye tuhaf şeyler olmaya başlar. Kız kardeşinin kurtarmak abla See-Hee'ye kalmıştır...
Oyuncular:
Park Bo-Young -> Se-Hee
Joo Won -> Joon-Hyuk
Kang Byul -> Jung-Mi
Kim Min-Hyuk -> Detektif Kim
Notlar:
Çekimlere 2011 Şubat’ının sonlarında başlanacak.
Çeviri: Maria
English
Director: Kim Tae-Kyeong
Writer: Kim Tae-Kyeong
Release Date: May 31, 2012
Runtime: 93 min
Language: Korean
Country: South Korea
Synopsis:
A video known as the "forbidden video" gains attention on the internet. Jung-Mi asks her sister's boyfriend Joon-Hyuk, who works for a special investigation team for cyber crimes, to download the file. After watching the video a series of strange events occurs to Jung-Mi. It's up to older sister See-Hee now to save her sister...
Notes:
Filming begins late February 2011.
Cast:
Park Bo-Young -> Se-Hee
Joo Won -> Joon-Hyuk
Kang Byul -> Jung-Mi
Kim Min-Hyuk -> Detective Kim
Fragman /Teaser
Kaynak / Source
![[Resim: 418pxdontclick01.jpg]](http://img525.imageshack.us/img525/5918/418pxdontclick01.jpg)
Yönetmen: Kim Tae-Kyeong, Hong Geon-gook
Senarist: Kim Tae-Kyeong
Yayın Tarihi: 31 Mayıs 2012
Süre: 93 Dak.
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore
Özet:
"Yasak video" denen bir video internette ilgi çekmeye başlar. Jung-Mi, kız kardeşinin, sanal suçlarla ilgilenen özel bir soruşturma takımında çalışan, erkek arkadaşı Joon-Hyuk'tan videoyu indirmesini ister. Videoyu izledikten sonra Jung-Mi'ye tuhaf şeyler olmaya başlar. Kız kardeşinin kurtarmak abla See-Hee'ye kalmıştır...
Oyuncular:
Park Bo-Young -> Se-Hee
Joo Won -> Joon-Hyuk
Kang Byul -> Jung-Mi
Kim Min-Hyuk -> Detektif Kim
Notlar:
Çekimlere 2011 Şubat’ının sonlarında başlanacak.
Çeviri: Maria
English
Director: Kim Tae-Kyeong
Writer: Kim Tae-Kyeong
Release Date: May 31, 2012
Runtime: 93 min
Language: Korean
Country: South Korea
Synopsis:
A video known as the "forbidden video" gains attention on the internet. Jung-Mi asks her sister's boyfriend Joon-Hyuk, who works for a special investigation team for cyber crimes, to download the file. After watching the video a series of strange events occurs to Jung-Mi. It's up to older sister See-Hee now to save her sister...
Notes:
Filming begins late February 2011.
Cast:
Park Bo-Young -> Se-Hee
Joo Won -> Joon-Hyuk
Kang Byul -> Jung-Mi
Kim Min-Hyuk -> Detective Kim
Fragman /Teaser
Kaynak / Source