yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AMOREPACIFIC Museum of Art
#1
AMOREPACIFIC  Museum of Art



Adres
Gyeonggi-do, Yongin-si, Gheung-gu, Bora-dong, 314-1, Kore

Telefon
+82-31-285-7215

Website
http://museum.amorepacific.co.kr/

Vizyon & Misyon

AMOREPACIFIC Museum of Art, “günlük güzelliğin keşfedildiği açık bir mekandır.”

AMOREPACIFIC Museum of Art, el yapımı günlük nesneler için hizmete sunulmaktadır ve geçmişteki unutulmuş yaşamları ve gizli güzellikleri keşfetmeyi hedeflemektedir. Yurtiçinde ve yurtdışında modern sanat eserlerini gösteren ve kadın ve güzellik üzerine yoğunlaşan bu müze, bugünü keşfetmek ve geleceğe doğru bakabilmeyi amaçlamaktadır. Müze, uygun araştırmacılar, yazarlar ve tanışıp konuşmak için gelen ziyaretçiler için bir mekan olarak hizmet verecektir. Bir adım daha giderek, dünyanın geri kalanı için Kore güzelliğini tanıtmak amacıyla hayati bir rol oynayacaktır.

Bu amaçla müze, aşağıdaki faaliyetler ile devam etmeyi planlamaktadır:

1. Yeni veriler bulmak ve günlük el yapımı eserleri toplamak.
2. Kadın ve güzellik teması adı altında Koreli ve yabancıların yaptıkları modern sanat eserlerini toplamak.
3. Sistemli bir şekilde koleksiyonları yönetmek ve tarihi yerleri gelecek nesillere bırakabilmek için korumak.
4. Yeni bir bakış açısı ile uygun verileri ve eserleri araştırmak, yorumlamak ve düzenlemek.
5. Hedef kitlenin beş duyu ile tecrübe kazanabileceği kültür ve sanat programları düzenlemek.
6. İlgili alanlarda büyümeyi kolaylaştırmak için araştırmacı ve yazarları desteklemek ve enstitülere sponsor olmak.

**English**

Address
Gyeonggi-do, Yongin-si, Gheung-gu, Bora-dong, 314-1, Korea

Telephone
+82-31-285-7215

Homepage
http://museum.amorepacific.co.kr/

Vision & Mission

AMOREPACIFIC Museum of Art is an “open space where everyday beuty is discovered.”

AMOREPACIFIC Museum of Art is dedicated to daily objects of craftwork and aims to discover the forgotten lives of the “past” and the beauty hidden therein. It also displays Works of modern art from both home and abroad, thereby contemplating on what women and beauty is, to discover the “today” and look toward the “future”. The Museum will serve as a venue for relevant researchers, authors and visitors to meet and communicate. Going one step further, it will play a vital role in promoting Korean beauty to the rest of the world.

To this end, the museum plans to continue with the following activities.

1. Find new data on and collect relics related to everyday craftwork.
2. Collect Works of modern art, Korean and foreigne, under the themes of women and beauty.
3. Manage collections systematically and preserve historical sites to hand down to future generations.
4. Research, interpret and organize relics and related data from a new perspective.
5. Provide many culture and art programs that the audience can experience through five senses.
6. Support and sponsor institutions, researchers and authors to facilitate the growth of related areas.

Kaynak / Source
Cevapla
#2
Kronoloji



2000’li Yıllar
2009.04: Devamlı olarak düzenlenen sergilerin yenilenmesi.
2009.01: AMOREPACIFIC Museum of Art olarak isminin değiştirilmesi.

2008.09: Beyaz Porselen Ay Kavanozu Sergisi
2008.03: İğne Oyası ve Bojagi Sergisi

2007.09: Geç Joseon Dönemi Çay Kültürü Sergisi
2007.03: Ayna: Diğer Beni Yansıtan Işık Sergisi

2006.09: Soban – Sadelikte Çeşitlilik Sergisi
2006.03: Seladon Yeşilinde Gündelik Hayatın ve Törenlerin Yansıtılışı Sergisi

2005.10: Koreli Bayanların Güzellikleri ve Stilleri Sergisi
(Japonya El Sanatları Halk Müzesi, Tokyo)
2005.10: Han Gwang-suk Geleneksel Boyama Sergisi (Amore Galleri)
2005.08:  AMORE Museum olarak adının değiştirilmesi.
2005.08: Modern Kızlar Club Cream ve Coty Powder Kullanıyor Sergisi
2005.03: Illohyangsil: Geç Joseon Dönemi’nde Çay Kokusu Araştırmaları

2004.10: Kore Kozmetik ve El Sanatları Sergisi, Grand Hyatt Hongkong Hotel (Hong Kong)
2004.09: Kore’de Kozmetikler ve Çay Kültürü Sergisi, Asya Derneği Müzesi (New York)
2004.07: Temmuz Ayı Yenilemesi (Galeriler, Kadın Kültürü Galerisi, Kültür Galerisi, Sergi Tasarlama Salonu olarak değiştirildi.)
2004.07: Sim, Altın, Mücevher ve Gümüşü Güzelliğe Ekleme Sergisi
2004.05: Kozmetik ve Aksesuar Fuarı (Amore Galeri)

2001.09: Kore Kil Fincanları Özel Sergisi (Jeju Sulloccha Müzesi, O’sulloc)

1990’lı Yıllar

1997.07: Müzenin taşınması ve tekrar açılması (Yongin-si, Gheung-gu, Bora-dong 314-1)

1995.11: Joseon Dönemi’nde Kadınların ve Erkeklerin Mekana Katılımı Özel Sergisi (Japonya)
1995.09: Kore Süs Eşyaları Sergisi

1994.03~12: Mart ~Aralık Kore Kadınlarının 5000 Yıllık Stillerine Yolculuk Sergisi

1980’li Yıllar

1987.08: En İyi Pasifik Müze Koleksiyonu

1986.06: Parfüm Kutularının Evrimi Sergisi

1981.02: Dayegwan’ın açılması (Çay Seremonisi Müzesi )

1970’li Yıllar

1979.12: Tai Pyung Yang Kozmetik Tarihi Müzesi

1970: Müze Kuruluşu’nun başlaması

Kaynak
Cevapla
#3
**English**

Chronology



2000’s
2009.04: The permanents exhibition renewed.
2009.01: Name change to AMOREPACIFIC Museum of Art

2008.09: White Porcelain Moon jar – full, but not excessive, Exhibition
2008.03: Needlework and Bojagi Exhibition

2007.09: The Tea Culture of Late Joseon, Exhibition
2007.03: Mirror: Another Me Reflected by Light Exhibition

2006.09: Soban – Variety in Simplicity, Exhibition
2006.03: Everyday Life and Ceremonies Reflected in Celadon Green Exhibition

2005.10: The Style and Beuty of Korean Women Special Exhibition
(Japan Folk Crafts Museum, Tokyo)
2005.10: Han Gwang-suk Traditional Dye Exhibition (the Amore Gallery)
2005.08: Renamed to the AMORE Museum
2005.08: The Modern Girl Uses Club Cream and Coty Powder Exhibition
2005.03: Illohyangsil: In Search of Tea Fragrance in the Late Joseon Exhibition

2004.10: The Cosmetics and Craft of Korea Exhibition, Grand Hyatt Hongkong Hotel (Hong Kong)
2004.09: Korea’s Cosmetics and Tea Culture Exhibition, Asia Society Museum (New York)
2004.07: July Renovation (Galleries renamed Women Culture Gallery, The Culture Gallery, Designed Exhibition Hall)
2004.07: Adding Beauty to Sparkle, Gem, Gold, Silver Craft Exhibition
2004.05: Cosmetics and Accessories Exhibition (the Amore Gallery)

2001.09: Korean Clay Teacups Special Exhibition (Jeju Sulloccha Museum, O’sulloc)

1990’s

1997.07: Museum Relocated and Opened (Yongin-si, Gheung-gu, Bora-dong 314-1)

1995.11: Participated in the Man and Woman’s Space in the Joseon Period Exhibition (Japan)
1995.09: Korean Ornaments Exhibition

1994.03~12: March~December 5000 years of Korean Women’s Style
Travelling Exhibition held in 10 regions

1980’s

1987.08: The Best of Pacific Museum Collection

1986.06: The Evolution of Perfume Containers Exhibition

1981.02: Opening of Dayegwan (Tea Ceremony Museum)

1970’s

1979.12: Opening of Tai Pyung Yang Cosmetic History Museum

1970: Started the Establishment of Museum

Source
Cevapla
#4
Daimi Sergiler

Çay Kültürü Galerisi



Çay Kültürü Galerisi’nde, çay fincanları ve çaydanlıkların yanı sıra çay ile ilgili belgeler ve görüntüler sunmaktadır. Gaya ve Silla dönemlerinden kalma pişmiş topraktan yapılan fincanlar ile Goryeo Dönemi’nden kalma çay bardakları (dawan) ve çay altlıkları (takjan) gibi seladon eşyalar bulunmaktadır. Joseon Dönemi’ne ait beyaz porselen çay bardakları ve buncheong, dönemin çay içme geleneğini ve seramik sanatını yansıtmaktadır. Salonda, Joseon Dönemi’nde çay içme seremonileriyle anılan Budist rahip Choui’nin bir portresi de bulunmaktadır. Ayrıca rahibin Dongdasong ve Dasinjeon adında iki yazısı da burada mevcuttur.

Metal Sanatı Galerisi



Kore tarihine göre Tunç Devri, M.Ö.10. yüzyılda Çin’in kuzeydoğusundaki Liaoning alanında başlamış ve bunu M.Ö.3. yüzyılda Demir Çağı izlemiştir. Üç Krallık Dönemi’nde altın ve gümüşün eritilmesi ve alaşım yapılması ile altın taç ve küpeler üretilmiştir. Üç Krallık Dönemi’nde Budizim tanındıktan sonra, Budist törenlerinde kullanılan el işleri üretilmiş ve özellikle Birleşik Silla Hanedanlığı döneminde Buda’nın kemiklerini içeren çan ve kaplar popüler hale gelmiştir. Goryeo Hanedanlığı döneminde buhurdanlık ve küpler gibi el işleri Budist törenlerinde kullanılmıştır. Daha sonra Joseon Hanedanlığı Konfüçyüs kültüründen etkilenmiş ve bu yüzden Budist el işleri çok daha pratik ve basit gündelik eşyalar olarak görülmeye başlanmıştır.

Seramik Sanatı Galerisi



Toprak, ateş ve insan bir araya gelince seramik sanatı oluşur. Kore’de ilk seramik üretimi, 9.yüzyıl ile 10.yüzyıl arasında Birleşik Silla’nın kumtaşı teknolojisi ile Çin’in seladon teknolojisi entegre edilerek yapılmıştır. Goryeo’nun eşsiz yeşil renkli seladonlarının ortaya çıkmasının ardından kakma işi daha karmaşık olmaya başlamıştır. Çin’in beyaz porseleninin etkisi, Joseon’un zarif beyaz porseleninin ortaya çıkmasına yol açmıştır. Kore seramikleri, renk ve detay konusunda daha az görkemli olabilir; ancak atalarımızın sahip oldukları huzurun ve güvenliğin birer kanıtıdır.

Kaynak
Cevapla
#5
**English**

Permanent Exhibitions

The Tea Culture Gallery



The Tea Culture Gallery displays tea wares, such as teacups, teapots and burners, as well as documentes and paintings related to tea. There are a variety of rustic earthenware cups dating the Gaya and Silla period, and Goryeo celadon ware such as tea bowls (dawan), pedestal cups (takjan), and incense burners. The comparatively simple buncheong and white porcelain tea cups of the Joseon Period reflect the tea-drinking customs and ceramic art that evolved with time. The Hall also holds the portrait of the Buddhist monk Choui, who restored and formalized the disapperaring ritual of tea-drinking in the Joseon Dynasty. There are also two of his writings on display: the Dongdasong and Dasinjeon.

Metal Graft Gallery


In Korean history, the Bronze Age began in the Liaoning area of northeastern China in the 10th century B.C. which was followed by the Iron Age in the 3rd century B.C. During the period of the Three Kingdoms, when gold / silver smelting and alloy Technologies became more advanced, eaborate gold crowns and eaarrings were produced. After Buddhism was inrtoduced to the Three Kingdoms, craftwork used for Buddhist ceremonies was manufactured, and especially during the Unified Silla Dynasty bells and vessels containing Buddha’s bones became popular. During the Goryeo Dynasty, craftwork used for Buddhist rituals such as censers and water jars as well as splendid accessories and daily objects fort he royalties were made. Later, the Joseon Dynasty was influenced by Confucius culture and thus saw many more practical and simple daily objects than Buddhist craftwork.

Ceramic Craft Gallery



Ceramic art is created when earth, fire and man become one. The first ceramic production in Korea started between the 9th century and early 10th century, by integrating the Chinese celadon porcelain technology with the existing Unified Silla technology of manufacturing stoneware. Afterward, Goryeo’s unique celadon green color was created, and inlaid work became sophisticated. Joseon inherited the knoe-how, based on which it produced a livelier Buncheong ware, or a grayish-blue glazed celadon. The influence of the Chinese white porcelain led to the birth of the Joseon’s elegant white porcelain. Korean ceramics may be less splendid in color and elaboration, but it is testimony to the type of beauty and serenity that our ancestors aspired to achieve.

Source
Cevapla
#6
Paylaşım için teşekkürler.
Cevapla
#7
Teşekkürler. Smile
Cevapla
#8
Gerçekten harika bir yer.
Güzel sunumun için teşekkürler unni. ^_^
I wanna die, but I'm still alive...
Cevapla
#9
Çok güzel. Smile
[Resim: ykNWU32.gif]
Cevapla
#10
Sunum için teşekkür ederiz...Smile

>>> https://www.facebook.com/KoreaFansWorld
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi