Sizce Big Bang'dan Kim Daha Çok Yakışıklı? |
G-Dragon |
34.99% 06_CraZy_06, 123dbsk, :)den, asena899, aslhn.murat, ay lov yu, azra_hero, bad_mjj, BB_GDragon, betülüþkas, big-bang, bigbang_GD, brc_g-dragon, Bumie ^^ Esma, buseeeee, bylc, caRameLy.x3, chan-ran, Cheko, chung ae, cseem_KJ, çýkoroko, Dae JaNG GeuM, Dara, denizgözlü, deokman..., Dilşatkr, dln-kkl, Dongjunior, Doris, duygu_jacob, dvtchk, EbRuCuK, edalkoc, Edytha, efsane kiz, Erica-shi, esmera, esra_123, ezqi_GD, felixfelicis, fighthing, FTI.Öykü, G-DAragonLOvee, GamzeninAşkı, GDrago[N]ur^^, GDrug, gd_asli, gölgem, hatice_hyun, hazin07, HeartBreaker, HerzLos, hongstar-çilem, HyangS, ikizler, iremruzgar, jangarzu, jennypark, jojilayda, Jung Neul Hee, junsica, kaderim, kbr!, kbra_61, KerliStrange, kimkibumkey, kimkyu.min, KLamentin, komutan çang, Korea Star, korea-busra, korean star, KoreanqeL, Koreli-kız, koreli_çaqla, ko_re, KÝMHYUNJOONG, lady young ae, Lee Yeon-Saeng , leeseo-jin, Love_Kore, MaviruH, meleğimm, melike rana, Miharu, Min Seul, Min-izé, mirar, mls.mls, muharremy, MzS_zE, nano1311, nefise, Nessy, Niqhtmaré, nur18, nurefsankara, ö z g e '''', obsesif, Ophelia.89, papillon_gong, param, park yeon, qsdostbb, roseshah, se7enss, sean_paul_sense, sehnaz, Selam Dünyalı, selda..., sersery6167, sevimunni, sewdali, shadowws1, shaese, shineezehra, şıpsevdi, sMo, snsd_jessica, ss501korea, sule5353, supersen, Susqunm, SweetAnqeL, sym_blc, tgc_g-dragon, tugba_khrmn, türk123, Turkishfan, vanessaa, watashi wa ipek, xxseri126, Yamuk Prenses, yongseng, Yun Hei, _buket_, _demet_ts, _Merve_Goong, _ssgirl_, 1 Ziyaretçi |
141 |
34.99% |
T.O.P |
26.80% 'jopeyash, 2000watts, asena899, bad_mjj, Bae Min Neul, barma61, betülüþkas, beyazsayfa, beyu, bRna_wooK, BRR, btlkmbr, CEY, chan-ran, chung ae, çıvırçıkkoreli, çýkoroko, Dae JaNG GeuM, dbsk_rabia, deryashinee, Dilşatkr, dok_man, duygu_kore, EbRuCuK, elvanshi, emsalsiz, EndLeSs-A, Eru(L), esma merve, Ferai, fighthing, GDrago[N]ur^^, Gökkuşağı_Girl, hacer-dbsk, han seul chan, haneul-mul, HeartBreathe, heoftma, HerzLos, hilya tvxq, hook blade, ice_queen, jangarzu, jennypark, jeonjin ho, Jezz, jonghyun, junsica, kaderim, kaptananoyan, kbr!, KeVoLoJi, kevser1, kimkibumkey, kore42, Koreci Genç, Koreli-kız, KÝMHYUNJOONG, L'Hibou, leeseo-jin, LikeAStar, Lucifer, lucky7, maþide çelik, meke, mileydemi, minasnm, miss_oz123, MzS_zE, Nadya93, Narmo, nebu80, nefise, nilis, Niqhtmaré, nisa-jth, NorA_PenA, ö z g e '''', Ophelia.89, özlemk-pop, papillon_gong, prenses merve, ßadqiirL_o5, sairalinda, sare :))), se7enss, sehnaz, selda..., sem@, SevdeArdic, shadowws1, shaese, shineezehra, shu_shu, ss501firdevs, ss501korea, SweetAnqeL, tav$an^^3k, tempo, tgc_g-dragon, tomris86, tweety02, xmnyqkorelix, xxseri126, YDK, yongseng, _Merve_Goong, þengül |
108 |
26.80% |
Taeyang |
14.39% !!LeMaN!!, 06_CraZy_06, azra_hero, baby_ilknur, beyazsayfa, bigbang7, bylc, caRameLy.x3, chan-ran, chung ae, çýkoroko, Dae JaNG GeuM, dbsk_rabia, Dilşatkr, EbRuCuK, emine-e, fighthing, filizkarali, fuffd, GDrago[N]ur^^, heoftma, heojun, HerzLos, hyundrella, jangarzu, jennypark, JunHong, junsica, koreli_çaqla, KÝMHYUNJOONG, lee_min_ho35, mirar, Moonie, nefise, nesli-han, Niqhtmaré, nisa-jth, ö z g e '''', papillon_gong, pirinç keki, se7enss, selda..., sem@, sen-büş, shaese, shineezehra, ShinHeeMi_Emine, shu_shu, simay_m, Soseono, ss501korea, SweetAnqeL, teayang, tgc_g-dragon, tulla, xxseri126, yongseng, Zemheri |
58 |
14.39% |
Seungri |
16.13% Amphitrite, ayþe lee, bad_mjj, Bae Hee Mi ^_^, bigbangseungri, büş-min, caRameLy.x3, chan-ran, chung ae, çýkoroko, Deedm, Dilşatkr, EbRuCuK, esra-hyun, filizkarali, GDrago[N]ur^^, GERM, gıpta, gum jandi, haneuls.d.j, HerzLos, ice_queen, ikizler, inatcikiz, jangarzu, jennypark, junsica, K-popS, kbr!, koremin, ko_re, KÝMHYUNJOONG, lady young ae, lee seung hyun, muharremy, MzS_zE, Narmo, nefise, Niqhtmaré, NorA_PenA, nur18, nurefsankara, ö z g e '''', Ophelia.89, papillon_gong, Psiþik_Gazeteci, rabbit, rozhina, se7enss, selda..., SelinDemir96, sem@, shaese, shineezehra, ss501korea, sungkyu_vı, SweetAnqeL, tgc_g-dragon, turkmen29, t_ara, T~Max, xxseri126, _buket_, _demet_ts, _özge_ |
65 |
16.13% |
Daesung |
7.69% benesot, chan-ran, chung ae, coracora, çýkoroko, Dilşatkr, EbRuCuK, Feronia, GDrago[N]ur^^, gulumse_, jangarzu, jennypark, junsica, KeVoLoJi, KÝMHYUNJOONG, nefise, Niqhtmaré, ö z g e '''', papillon_gong, prens_yisan, se7enss, selda..., shadowws1, shaese, shineezehra, ss501korea, SweetAnqeL, teayang, tgc_g-dragon, trenchtown, xxseri126 |
31 |
7.69% |