yukari
Big Bang Grubundan En Çok Kimi Seviyor ve Beğeniyorsunuz?
G Dragon
45.19%
*-_FVG_-*, :)den, adriyass501, Amphitrite., ay lov yu, ayshe_2546, ayþe lee, azra_hero, bad_mjj, BB_GDragon, beyza1304, beyza_max, big-bang, bigbang7, bigbang_GD, bluebell, brc_g-dragon, Bumie ^^ Esma, burcu choi, bylc, Cey~, chan-ran, cRosKy, Dae JaNG GeuM, Dara, Demet_, DRAGON, elif94_cb, Erica-shi, Eru(L), esra_123, ezgi_dbsk, ezqi_GD, fry1905, fstorm, fuzi, G-DAragonLOvee, G-üLKü, GamzeninAşkı, gdhande, GDrago[N]ur^^, hatice_hyun, hayalkuşu, hazin07, HeartBreaker, HeartBreathe, HerzLos, Hicret seungho, hongstar-çilem, Hyeme, hyung jon, hyun_bin, ikizler, ji-lee, JonBum, kbr!, ki-shi-ku-rin, komutan çang, Korea Star, koreanhill, Korea_Girl_1994, Koreli-kız, koreli_çaqla, kübra sarı, lady young ae, lee jang mi, LeeHeeGi, lee_min_ho35, LoveKorea, Love_Kore, lutra, MaviruH, Mee Lee Hae, mehir, meke, melodi1919, merve_b2st, Miharu, Min Seul, mirar, mrw_kore, nano1311, naoko, nastja, neslihan97, number1_SHINee, nur18, nurefsankara, obsesif, param, park yeon, Park_Mrvgl, Pritnniash', rabbit, Reiißend_Haqel, sean_paul_sense, seda96, Selam Dünyalı, selda..., SER-UP, Seyma18, snsd_jessica, Sooda, sule5353, sung byul, sunny123, supersen, sym-blc, vanessaa, watashi wa ipek, xax, yull ^_^ merve, YUM X, zoeykus, [YUNHO]-[MAX], ^^beyza won^^, ^^k0reA^^, ^^Sueda^^, _buket_, _Merve_Goong, __HooN__, þin and çeyank
122 45.19%
T.O.P
29.63%
'jopeyash, @ylin, afazi, Akhyls, akin_mj, AlwaysAnAhjumma, amathaunta, barma61, BRR, büşra.., cangema_su, canocan, çıvırçıkkoreli, denizgözlü, duygu_kore, ei-chan, elvanshi, emelim, emsalsiz, EndLeSs-A, esbemaril, esma merve, esra jeong hoon, fizzle, forsakenlove, gasme_shin, halime-, heo sema, heoftma, hook blade, ice_queen, ileri, kevser1, Kim Choon Hee, Koreci Genç, kübra jun, kyucan'm, leeminhoo, Lou, lucky7, m*e*r*v*e, M.rve, MaJevre~, melike rana, melike1236, Min_JonN, mi|n|isa, mrs. lovett, muberra, Narmo, nefise, nesli-han, NorA_PenA, nur_ay16, OneLight, ßadqiirL_o5, sagopa, sare :))), sehnaz, SevdeArdic, Shidorin, shineezehra, SHINee_btl, ss501firdevs, ss501korea, suara, Sümüþshin.., Sun ah, tbkr_14, teayang, thisnemf, Tukyu, Turkishfan, tweety02, vette, wonder_girl, YDK, Yukinohana, yul258, ^zey^
80 29.63%
Tae Yang
10.00%
!!LeMaN!!, aylinn75, Deedm, dilara43, disrespeCT, Elif-Sshi, FurenDorina, Gökkuşağı_Girl, hyundrella, ISÝS, jeonjin ho, jonghyun, JunHong, kebeleq, kore15, kore42, Lee Yo - Won, ö z g e '''', ShiN-a, ShinHeeMi_Emine, şıpsevdi, Soseono, tulla, xmnyqkorelix, yongseng, yulsong, 1 Ziyaretçi
27 10.00%
Dae Sung
4.07%
biqbanqqolic, duygu_jacob, gökyüzü, KeVoLoJi, K_love, LunaSJ, narn, nilis, nisa-jth, yo! man, YoungSaeng
11 4.07%
Seung Ri
11.11%
amber _ my love, aygul, cheonchul, chung ae, esra-hyun, felixfelicis, gum jandi, haneuls.d.j, hoi_hoi, koremin, lee seung hyun, mihriban şimşek, mileydemi, min seul hyo, mls.mls, MzS_zE, Niqhtmaré, Ophelia.89, Psiþik_Gazeteci, Rumeysa_P, SelinDemir96, Shizuka-Sama, SweetAnqeL, Taek^^, ThisMyFriend, t_ara, T~Max, Yun Hei, zahide_donghae, _özge_
30 11.11%
Toplam: 270 Oy 100%