yukari
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
South Korean Government to Fund Shipbuilding
#1
South Korean Government to Fund Shipbuilding

[Resim: l3gbjb.jpg]

Güney Kore maliye bakanı, Pazartesi günü hükumetin, yerel gemi inşasına yardım etmek üzere 2020'ye kadar 250 veya daha fazla gemi siparişini desteklemeyi planladığını söyledi.

Güney Kore Pazartesi günü, Kore deniz taşımacılığı şirketlerinin mali durumunun iyileştirilmesine yardımcı olmak için 1 trilyon won (871,73 milyon $) değerinde bir sermaye ile devlet destekli bir gemi finansman şirketi kurmayı planladığını söyledi.

Hükumet tarafından yapılan bir açıklamada, hükumetin toplamda 6,5 trilyon won (5,6 milyar $) tutarında finansman sağlamasıyla, yerel denizcilik firmalarının yeni gemiler kazanabileceği belirtildi.

Bu tedbirler, ağustos ayında mahkeme kararına başvuran Hanjin Shipping Co Ltd'nin çöküşünü takiben, yerel gemi inşaatı ve denizcilik endüstrisindeki mücadeleyi desteklemek üzere alınmıştır.

Güney Kore'de dünyanın en büyük üç tersanesinden biri olan Daewoo Gemi İnşa ve Denizcilik Mühendisliği (DSME) şu anda siparişlerde büyük bir düşüş yaşıyor.

Ticaret bakanlığı, DSME'nin ana kredi sağlayıcısı olan devlet destekli Kore Kalkınma Bankası (KDB), Daewoo'nun satış veya diğer birleşme veya satın alım biçimini potansiyel olarak takip etmeden önce DSME'nin faaliyetlerindeki ve piyasa koşullarındaki gelecekteki gelişmelerini göz önünde bulunduracaktır.

Yüksek rütbeli bir mali düzenleyici, Pazartesi günü düzenlenen bir basın toplantısında, şu an itibariyle DSME'yi satma planları olmadığını açıkladı.

Ticaret bakanlığı, Güney Koreli gemi yapımcıları tarafından Ocak-Eylül döneminde kazanılan yeni gemi siparişlerinin, bir önceki yılın aynı dönemine göre %87 düşerken, küresel siparişlerde %72 düşüş kaydettiğini söyledi.

Yüksek rütbeli bir ticaret bakanlığı yetkilisi gazetecilere verdiği bir demeçte, siparişlerin sert bir şekilde düşmesinin, Japonya ve Çin'deki rakipleriyle karşılaştırıldığında, yerel siparişlerin daha az olması nedeniyle gerçekleştiğini söyledi.

IMO tarafından yapılan sülfür düzenlemelerine ilişkin son kararı takiben Bakanlık yaptığı açıklamada, deniz yakıtında LNG talebinin artması beklendiğinden, LNG yakıt terminallerinin sayısını 2020 yılına kadar üçten fazla arttırmayı planladığını açıkladı.

Açıklamaya, Seul'ün 2017 yılında Kore LNG Taşıyıcı Sanayi liderliğindeki LNG bunker gemilerine yönelik bir sipariş vermek istediğini de ekledi.

Bu ayın başlarında, Uluslararası Para Fonu, sektörün büyük borçlarının yeniden yapılandırılmasının maliyetinin 30 milyar dolara yaklaşacağını tahmin ederek, sıkıntı yaşanan Güney Koreli gemi inşa endüstrisi üzerine bir çalışma tamamladı.

İstihdam etkisi, gemi inşaasında 10.000 pozisyon da dahil olmak üzere toplam işgücünün yüzde biri kadar etkilenecek ve alacaklıların zararı GSYİH'nın yüzde 5.5 ila 7.5 arasında olacaktır.

DSME, bu ayın başında işgücünün yaklaşık %20'sini yıl sonuna kadar kesme planını açıkladı.

Global bir danışmanlık şirketi olan McKinsey & Co. tarafından yayınlanan yeni bir rapor, DSME'nin on yılın sonunda hayatta kalmasının mümkün olmayacağını, negatif bir işletme marjı ile aşağı çekildiğini ve tahmin edilen likidite açığının 3 milyar doları aştığını söyledi.

5 milyar dolarlık yıllık hedefini gerçekleştiremediği taktirde Samsung Heavy Industries, ek işten çıkarmalar konusunda uyarıda bulundu. 14.000 kişilik işgücünü yüzde 40 oranında azaltmayı planlıyor.

Hyundai Heavy Industries, 26.000 kişilik personel sayısından 4000 personeli işten çıkarmayı planlıyor.

Maritime Executive
MarEx


Çeviri: Yüsra JaeJoong

Kaynak
You're a sky
full of stars

[Resim: 0E8dXo.gif]
Cevapla
#2
South Korean Government to Fund Shipbuilding

[Resim: l3gbjb.jpg]

South Korea's finance minister said on Monday the government planned to support orders of 250 or more vessels by 2020 to help local shipbuilders.

South Korea said on Monday it plans to establish a state-backed ship financing company with an initial capital of 1 trillion won ($871.73 million) to help improve the financial health of Korean shipping companies.

The government would provide financing of 6.5 trillion won ($5.67 billion) in total so that local shipping firms could acquire new vessels, said a government statement.

The measures were announced to support struggling local shipbuilding and shipping industries following the collapse of Hanjin Shipping Co Ltd, which applied for court receivership in August.

Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), one of the world's three largest shipyards, all in South Korea, is currently suffering from a big drop in orders.

The trade ministry said DSME's main creditor, state-backed Korea Development Bank (KDB), would take into consideration any future improvement in DSME's operations and market conditions before potentially pursuing a sale or some other form of merger or acquisition of Daewoo.

As of now, there is no plan to sell DSME, a high-ranking financial regulator clarified in a press briefing on Monday.

New vessel orders won by South Korean shipbuilders between January-September fell by 87 percent compared to the same period in the previous year, steeper than a 72 percent drop in global orders, the trade ministry said.

The steeper drop in orders was partly due to less domestic orders compared with competitors in Japan and China, a high-ranking trade ministry official told reporters.

Following the recent ruling by the IMO on tighter sulphur regulations, the ministry said in the statement that it plans to increase the number of LNG bunkering terminals to more than three by 2020, as the demand of LNG as a marine fuel is expected to rise.

The IMO set the new requirements last week, which will see sulphur emissions fall from the current maximum of 3.5 percent of fuel content to 0.5 percent and they would come into effect from 2020.

The statement added, Seoul seeks to place an order for LNG bunkering vessels in 2017, led by the Korea LNG Bunkering Industry.

The employment impact would affect up to one percent of the overall workforce, including 10,000 positions in shipbuilding, and creditor's losses would come to between 5.5 and 7.5 percent of GDP.

Earlier this month, DSME announced a plan to cut nearly 20 percent of its workforce – over 2,000 positions – by the end of the year.

A recent report by global consulting firm McKinsey & Co. suggested that DSME might not be able to survive past the end of the decade, pulled down by a negative operating margin and a projected liquidity shortfall approaching $3 billion.

Samsung Heavy Industries recently warned of additional layoffs ahead if it cannot hit its annual order target of $5 billion. It already plans to reduce its 14,000-strong workforce by 40 percent.

Hyundai Heavy Industries has plans to cut 4,000 positions from its headcount of 26,000.

Maritime Executive
By MarEx


Source
You're a sky
full of stars

[Resim: 0E8dXo.gif]
Cevapla
#3
South Korean Government to Fund Shipbuilding
Translated by Yüsra YÜCEER
Maritime Executive
MarEx

>>> https://www.facebook.com/groups/kgfatr/
Cevapla
#4
Teşekkür ederiz. Smile
Cevapla
#5
Teşekkürler. Smile
Cevapla
#6
Teşekkür ederiz. Smile
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi